Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2012 20:08 - Безплатни вестници или на ръка?
Автор: vestnicite Категория: Новини   
Прочетен: 1061 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.06.2012 08:33


За вестници, обяви за това как да си купя кола евтини и високи цени, за да продадем апартамента, където идеалът за да прекарат свободното си време и как да намерим идеалния партньор, всички са свикнали да. Те са се превърнали в неразделна част от живота ни. Но те се появява в Русия не толкова отдавна - в началото на 90-те години по времето на перестройката и общият дефицит. По време на детството бълха пазари и търговски комисионни, и вестника е да допълва и развива системата на продажба на стоки и услуги.

В чужбина, безплатни обяви първия вестник на Майкъл Абът е бил освободен в Канада във Ванкувър през 1971 година. В Русия, която е пионер в тази област е вестник "Ръка за ръка", първият въпрос, на който се появява през 1992 г..

Днес, съдържанието на рекламата е променила значително, и на пазара пълен с рекламни вестници вестниците от друг вид. Първият вид включва вестник "," Ръка за ръка "- това се отнася и за парите в павилиони, но рекламите са публикувани без такса в него. Вторият тип - вестници, които се разпространяват безплатно, и обяви се публикуват за пари.

Безплатни вестници не винаги съдържат необходимата информация за читателя, и публикува обяви в преобладаващо частни търговци и firmachi. Понякога си струва да се харчат пари и купи вестник, бълха пазар, не, в смисъл неща, но в смисъл на "ние имаме всичко, което искате." За пълнота и универсалността на информацията, предоставена за всички стоки или услуги с вестник "ръка за ръка" не могат да се конкурират, ако не в Интернет.

Безплатен вестник реклама може да се намери на почти всеки ъгъл. В верандата на къщата, те са пуснати в пощенската кутия. Тези вестници са пълни с обяви в основните домакински уреди, мебели за дома и съобщения за различни услуги. Тези вестници не винаги намират своите читатели, и понякога дразни хората, така че много често на пода в коридора, в най-добрия случай - в кошчето.

Предвид на висока конкуренция на пазара на безплатни вестници (най-известният в Москва - "Екстра M", "Метро", "Услуги и цени", "Център Плюс") на издателите се опитват да променят съдържанието им и изготвя на читателя не само информация, реклама, но материалите съдържат полезна информация, план, като: къде да прекарате уикенда хороскоп за всички поводи, телевизионна програма, билборд. Естествено, по-интересно съдържание, толкова повече тя ще привлече читателите. Тези вестници дори е била наречена "средно спане реклама", т.е., вестници реклама - във всяка къща, а основната Reader - местно лице на спално помещение на града.

Москва е все по-популярен вестник област, те са се концентрирали информация в тази област на пребиваване. За един голям град е удобен, защото хората, когато дадено търсене, предпочитание за три неща: цена, качество и достъпност. Достъпността може да бъде разбрано, тъй като разстоянието от дома. Това е особено вярно за работа, училище, магазини, лични услуги и свободното време.

За съжаление издателят не е отговорен за на точността и качеството на информацията, и следователно някои от вестниците на такава реклама, "свободното време - момичето на вашия избор" или "Свалете от повреда, гаранцията на 100%," които не се вдъхновяват доверие в това издание. Тези съобщения остават на съвестта на издателя, чиято задача повече приходи от реклама по никакъв начин.

Друго място, на разпространението на безплатна реклама - това е метрото. Аз трябва да кажа, че на удобно място, за да се подобри ефективността на рекламата, защото хората в транспорта, с цел да мине време, прочетете този вестник, дължината и широчината. Разбира се, това е трудно да примами човек, инсталиране на евтини желязна врата, ако той не се нуждае, но може би, четене на промоции, хората правят планове за бъдещето - така да се каже, pritsenivayutsya. "Ако хората купуват само тези неща, които те се нуждаят, отговарящи на нуждите на своята жизненоважна, икономическото развитие, много, особено западните страни, са в застой."

Към днешна дата, много популярно място за разпространение на рекламни вестници са големи магазини и супермаркети. Там, тези вестници са на сергии на входа на магазин. Обикновено те отразяват продукти, които могат да бъдат закупени в магазина или свързани продукти и услуги.

Изчисляването на такава реклама е на импулс за покупка. Това е, посетителят поема вестник магазин на входа, и отидете до магазина, намерете продукта, които ясно и колоритно, боядисани в рекламата като най-добрият и най-необходима. Много често, тези реклами са посветени на елементи, които се продават с отстъпка, която обикновено е винаги привлича купувачи. Издателите смятат, че този метод на разпределение на рекламни вестници, далеч по най-ефективен.

Въпросът за бъдещето на тези публикации, защото много хора имат при търсене на продукти и услуги се обръщат към Интернет. Днес, много рекламни и информационни вестници съществуват в две форми - на хартиен носител и по електронен път: на място, двоен, и до известна степен се допълват взаимно. Вестниците все още не стои, както и за вашия четец, опитвайки се да съответства на времето и мястото.

Издателите, които произвеждат безплатни вестници, вярвам, че това е най-краткия и най-бързият начин за достигане до потребителите, т.е. това е обратна връзка при вестници с потребителя, т.е. теб и мен. Ние, потребителите, тези вестници са интересни само когато има определена нужда за даден продукт или услуга. Много експерти смятат, че вестникът реклама в близко бъдеще ще се премести изцяло в глобалната информационна мрежа. Възможно е, че рекламата в Интернет ще намерите местоназначението си по-бързо и да бъде по-ефективно.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vestnicite
Категория: Новини
Прочетен: 51722
Постинги: 18
Коментари: 1
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930