Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2012 20:05 - Как са се развивали руските вестници
Автор: vestnicite Категория: Новини   
Прочетен: 665 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.06.2012 08:31


Казват, че винаги е хубаво да отворите един вестник и да я прочетете на страниците на всяко журналистическо разследване или обобщение на последните новини, спорт, или материали за преразглеждане от редакционния адрес. Така ли е?

Защо съм всичко това? В края на краищата, ние сега имаме ерата на интернет, и много малко хора купуват вестника. Още по-малко от тези хора, които поддържат домовете си и може да бъде от една година да се върне към любимата архив. Но, след като изпадна в атмосферата от преди сто години, аз спокойно мога да кажа, че докато вестника беше много популярен. Тя прочела всичко, от малки до големи.

До 1880 селяните за вестника знаеше само от слухове, за да купи парче хартия може само да бъде в града, и да се абонират за вестника, че е възможно само за обитателите на градовете. И тъй като 1880 вестника започна активно да проучат девствена територия, която е да се проникне в селото. Въпреки че много селяни по вестниците са най-привлечени от сензационни доклади и криминални хроники. По принцип, за сто години нищо не се промени. Хората са любители на четене за това как някой се носеше рокля, или за това как някой застреля някого, или изнасилени и продължават да се обичат този вид четене.

Броят на вестниците през това време се е увеличил значително. Имаше едно разнообразие на специализирани вестници религия ("църква новини"), на jurisprudential ("съдебна вестника"), изкуството ("Daily либрето"), учител ("На живот и училище"), войната ("Marine-к"), спортни ("Leaf спортист ") и др.

В същото време всеки ден печат се появява за първи път. Редактори започва да осъзнаят, че хората се нуждаят в ежедневния новини. Едва сега конкуренцията е много ожесточена, така че всеки ежедневник се борят по всякакъв начин за абоната. Какво тогава не излезе с да примами лице да издава на хартия за вестници в пощенската си кутия. Например, можете да се абонирате за разсрочено плащане, обаче, като го погледна, не мога да си представим.

Също пуснаха вестници от различни локални приложения. В повечето случаи, тези заявления, в навечерието на големи празници. Интересна форма на борба за абонати е освобождаването на два вестника в един ден. Това е сутрин и вечер. "Нова ера", е публикуван два пъти на ден, дублирана информация на сутринта на освобождаване, като добави, последните новини. Много вестници са привлекли абонати безплатни обяви, на които има граждани да бъдат публикувани само шест годишно - "Санкт Петербург вестник", например, Редакция по това време вече се опитва да установи комуникация с читателя. Те се оформят нещо като сегашната "Обратна връзка".

В годините 1880-1890 от народа е много популярен жанр на фейлетон. Редакторите внимателно да избират feuilletonist, третирани като зависими от перото му обръщение на вестника. Са изключително популярни политически сатири.

Най-интересното е, че днес много дискусии на тема "журналистика - женска професия" Но връщане назад преди един век, можем да видим, че жените журналистите да не са, тогава е много обичан и да се лекуват за работата им с презрение. Най-често жените в офисите се съхраняват само като преводач на чуждестранните периодични издания, и фикция.

Що се отнася до заплатата на журналисти по онова време, той е много малък (150-200 рубли). И тъй като за нормалното съществуване трябва да са били около 2000, журналисти, или живее в дълг или са работили в няколко публикации едновременно.

През 80-те години на 19 век в Русия най-накрая дойде реклама. Това беше по това време за първи път започва да публикува реклами под формата на снимки, както и лични реклами, които вестниците, не само запълване на платно, но много по-голям обхват на аудиторията. Най-интересното нещо, че все още не е дошъл с цензура на рекламата, така че тя е била свободна, изключително доволни, че рекламодателите.

В същото време дойде и продажба на дребно на вестници, но тя се проведе само в центъра на града, тъй като дистрибуторите не се интересуват да получат до предградията - те плащат по-малко. Това е защо господин Suvorin купи правото да продава вестници на железопътни гари, което му донесе значителна печалба, и хората, с информация.

80-90-те години на 19 век може да се нарече началото на руския бум печат. Той беше в този момент руската журналистика започва да процъфтява и след факти за вестници, имаше картини истории във вестниците и материали от чуждестранни периодични издания. Журналистика започва да заемат едно от най-важните места в обществото.



Гласувай:
0
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vestnicite
Категория: Новини
Прочетен: 24891
Постинги: 16
Коментари: 1
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2017  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930